Panevropský sportovní kanál Eurosport se stal nejoblíbenější televizní stanicí v placených nabídkách kabelových, satelitních a IPTV operátorů v Evropě. Vyplývá to z výzkumu European Media and Marketing Survey (EMS), o kterém vás už DigiZone.cz informovali v minulém týdnu a podle něhož je Euronews zpravodajskou jedničkou pro Evropany v 17 zemích EU.
Otázka zněla: Jak často sledujete Eurosport? Graf ukazuje odpovědi: denně, týdně, měsíčně, ročně. Foto: Tele Digital
Eurosport zažívá boom především v nabídkách operátorů ze zemí východní Evropy. Růst zaznamenal tento program i stanice Eurosport 2 především v Rusku a Polsku. V České republice se dařilo webu Eurosport.com, který navýšil svůj podíl o sedm procentních bodů. Eurosport se zaměřuje především na živě přenášené události a výsledek této studie ukázal, že se budeme těšit i nadále zájmu publika,
uvedl prezident a CEO Eurosport Group Laurent-Eric Le Lay.